לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

לימודי משחק קבוצות תיאטרון

משחק מול קהל, מול מצלמה או מול המראה, אמנות חזותית , מיצג וגם אמנויות קרקס אמנויות קול ואילתור. כולנו שחקנים ב תיאטרון החיים.
פעילויות בתחום משחק ומילים »

קן הקוקיה בית ספר לתיאטרון רב תחומי
בית ספר לתיאטרון רב תחומי

בית הספר מציע שני ימי לימוד מלאים בשבוע, ועוד קורסי העמקה מקצועיים בדרך ליצירה בימתית אותנטית. התכנית באה להכשיר אמנים ליצור במרחב המרתק של התיאטרון הרב תחומי.

פסטיבל בת ים הבינלאומי לתיאטרון ברחוב 2012
פסטיבל בת ים הבינלאומי 2012

פסטיבל בת-ים הבינלאומי לתיאטרון ברחוב - ייפתח בחול המועד סוכות בין ה-2-4.10.12 - הפסטיבל חוגג את שנתו ה-16 !סדנאות אומן בחודש פברואר לקהל מקצועי בתחומי העיצוב והתיאטרון. עם ז`אק ליבשין, ופסקל לקוק, צרפת, ליסה ג`יקובסון וגיל בכר.

סדנא למשחק עם פנינה לוי
משחק תאטרון סדנא

פנינה לוי-מדריכה ובימאית למעלה מ-18 שנה עוסקת בתחום המשחק והתיאטרון. סדנאות לילדים,לנוער ולמבוגרים. גיליתי שהמשחק מביא ריפוי לנפשו של האדם. והמוטו שלי להביא את התלמיד למקום של שחרור וחופש וחיבור למקום היוצר שבו.

במת מיצג
מרכז לקידום האמנות הבינתחומית בישראל

מרכז לאמנות המיצג ולקידום האמנות הבינתחומית בישראל מיסודה של עמותת מקלט 209 ע"ש דן זקהיים.

מיכל גולדברג - אייל
שחקנית ומוסיקאית

.מורה שהתמחתה באפשור הביטוי,מתוך התמסרות לרגע חוגגת עשור שלישי בתחום המופע כשחקנית-מוסיקאית

תיאטרון פלייבק אינדיגו
תיאטרון פלייבק אינדיגו

תיאטרון פלייבק אינדיגו במופע תיאטרון מוסיקלי המבוסס כולו על הסיפורים שלכם.

גליה פרדקין
הזמנה ליצירה בתנועה - אימפרוביזציה

הסדנה תעסוק בתהליכי יצירה, ניסוי וחקירה אישית ובעבודה עם פרטנרים, העשרה פיתוח היצירותיות שנמצאת בכל אחד מאיתנו.גליה פרדקין- גליה פרדקין- כוראוגרפית,במאית תאטרון תנועה

עינת אבס- אונציג
פרפר- לנוע אל השינוי

שימוש בעולמות התנועה תיאטרון והמפגש בינהם כדי לגלות את הכוחות שבנו , את היוצר שאנחנו. אנו נשתמש בכלים אלו כדי לחוות את עצמנו כמו שלא ידענו קודם

חן דנון-זקס
שחקנית ומדריכת ניה מוסמכת

שולה רווח
סדנאות תיאטרון

בוגרת ביה"ס הגבוה לאומנויות הבמה "בית צבי", .בוגרת סדנת פסיכודרמה ב " לסלי קולג` " ואוניברסיטת תל אביב ? פסיכולוגיה ופילוסופיה, השלמות לתואר שני במחזאות.

ארמא - הבית לתיאטרון ואומניות הבמה
בי"ס לתיאטרון פיזי

ליסה ג`יקובסון וגיל בכר(תיאטרון הגוף) מייסדי תיאטרון ארמא מאז1990, מנהלים אמנותיים של פסטיבל הבינלאומי לתיאטרון רחוב בת ים

אילייה דומנוב
אילייה דומנוב

יאיר אבן זהר
יאיר אבן זהר

יאיר החל לעשות שטויות מגיל צעיר ומשחק בבובות מגיל 18, לצערו הרב, אז, כמו היום, הוא ובובותיו לא רואים את העולם עין בעין. אה, כן, והוא גם דוקטור למדעי המחשב עם התמחות בבינה מלאכותית.

איציק ברזינר
הרקדניה בגבעתיים

איציק ברזינר, בוגר ותיק של ר.אביירטו(נחל זורם).הנחית קבוצות מבר- אילן. מדריך כושר גופני, בוגר סמינר הקיבוצים.בעל ניסיון כשחקן תיאטרון ודרמה.מפגש חוויתי דרך קצב,קול,מגע לזרימת הנחל של שמחה אל הפשטות שבתיכינו.מתאים ל30+.

אנסמבל הפלייבק הישראלי - דורון אמיתי
מופעים וסדנאות אימפרוביזציה

אנסמבל הפלייבק הישראלי הוקם ב- 1998 ומוכר כקבוצת הפלייבק בעלת הנסיון הרב ביותר בעבודה בחברות וארגונים.האנסמבל מופיע בקביעות במרכז סוזן דלל ומקיים סדנאות הכשרה באימפרוביזציה, תאטרון פלייבק וקומדיה דל`ארטה. www.playback.co.il

פעימה- לימודי תאטרון במצפה רמון
לימודי תאטרון ויצירה בגישה שונה בלב מדבר

"לפעמים אתה מוצא את עצמך באמצע שום מקום ולפעמים באמצע שום מקום את מוצא את עצמך..." `פעימה` מהווה מרחב ללמידה ויצירה מגוונת תוך עידוד מתן ביטוי לתהליכים פנימיים וחיפוש, דרך משחק, תנועה, קול, כתיבה ובמה. זוהי תכנית שנתית (אוקטובר-יוני) ללימודי תיאטרון במצפה רמון.

תיאטרון פלייבק החבר?ה מאיכילוב ע?ר
תיאטרון פלייבק ככלי לפיתוח אישי ומקצועי

קבוצת תיאטרון פלייבק החבר?ה מאיכילוב נוסדה ב2003, והנה אחת הלהקות המקצועיות והמובילות בארץ! הקבוצה מפעילה תכנית הכשרה מעולה לקהל הרחב בתחומי תיאטרון הפלייבק, עמידה מול קהל, פיתוח היצירתיות, חדשנות ויזמות ועוד מנכ?לית הקבוצה- עינת משעל ניצן

תיאטרון תמונע
תיאטרון תמונע

תיאטרון תמונע הוא מרכז הפרינג` הגדול ביותר בארץ. בשנת 1999 הפך התיאטרון לבית ליצירה העצמאית כשהוא חורת על דגלו ערכים של מחקר, התעמקות ועיסוק בתכנים אשר לא בהכרח היו מקבלים במה על במות התיאטרון הישראלי הממוסד.

אלטרנטיבה- מרכז הוליסטי
שיראן בל

מרכז הוליסטי מיוחד שיושב על שדה חקלאי בטבע העירוני, מול קיבוץ מעיין צבי בדרך לחוף הים. מרחב סדנאות מקורה וממוזג עם מרפסת פרגולה גדולה, מטבחון ופינת ג`קוזי.

הילה סגיב סדנאות משחק
סדנאות משחק באר שבע- פותחים את הראש והלב

סדנאות משחק ייחודית לגילאיי 20 + 12 מפגשים- ימים א`, ב` וג` בשעות הערב. טעימה מעולמות המשחק השונים מסכות, תנועה, אילתור, עבודה עם טקסטים, אימפרוביזציה ועוד