לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מטפלים במגע

פעילויות בתחום טיפול במגע »

רמי כוהנא
טיפול במגע, זן תירפיה, שיאצו, ליברה

בעל ניסיון של 15 שנה בתחום, מתמחה בשיטת זן תרפיה, שיאצו וליברה Libra . עוסק גם בטאי `צי, יוגה, מדיטציה וצ`י קונג.

אנאבל חיות טיפול במגע
הגוף מדבר אני מקשיבה

כשאני עוצמת את עיניי ומדמיינת את עצמי מטפלת אני מתחילה לחוש את הידיים שלי מתמלאות אהבה,זוהי זרימה ישירה מהלב אל הידיים,נולדתי עם ידיים שרוצות לאהוב,שיודעות לרפא,שיודעות מתי היכן ואיך לגעת.

אמרי גניאל- הילינג
אמרי גניאל- ריפוי אנרגטי

עוסק באומנויות ריפוי אנרגטיות ופיזיות. מטפל בכיר בעיסוי רפואי, רייקי מאסטר, תרפיית קרניוסקראל, וורטקס הילינג והילינג שאמאני.למד והשתלם בארה"ב ובישראל.משנת 2009 חי ופועל בארץ.

אמיר מאירוביץ
מגע-עוטף

טיפולי מגע לגוף ולנפש שיאצו,רפואה סינית,רייקי

איתי לירז
איתי לירז

נעים מאוד, אני איתי לירז מטפל במגע בשיטת אילן לב בשלוש שנים האחרונות, אני איש תנועה כל חיי, BA בפסיכולוגיה ובוגר מסלוליי ליווי בשיטת המצפן והכשרת מלווים בטנטרה תרפיה.

אודי לישא
מומחה ומורה לעיסוי בירושלים

טיפולי עיסוי בירושליםבנוגע לגוף הקליניקה לטיפולי מגע בירושלים.אני מאמין שטיפול של שעה אינו מספיקלכן אני נותן לכם טיפול של שעה וחצי באותו מחיר של שעה.* עיסוי שבדי בגישה הוליסטית.* עיסוי רקמות עמוק.* טיפול למצבי כאב והגבלה בתנועה

לימור כץ - אוונס
מורה ומטפלת במגע ובתנועה

יוצרת ומטפלת בכח הריפוי של הטבע ,מגע ותנועה . מדי שבוע אני מלמדת כיתות ניה וריקוד בשיטת אומנות הגוף ומנחה סדנאות בארץ ובעולם. אני משלבת מגע ותנועה בטיפולים שלי בקליניקה בבנימינה ובמוסדות לאוכלוסיה עם מגבלויות.

ליאור אופיר
ליאור אופיר - רקדן, מטפל, מורה, תלמיד

ליאור אופיררקדן, אימפרובייזר, מטפל בשיאצו, מהנדס, מורה, תלמיד.ליאור מתרגל ומלמד שיטות שונות של תנועה, ריקוד, גוף/נפש, ומודעות, ובהן: אימפרוביזציה, קונטאקט אימפרוביזציה, בוטו, טיפול שיאצו, יוגה, מדיטציית ויפסאנה, טאי-צ`י, צ`י-קונג.

קארול בורשטין
CONTINUUM (רציפות) בקול, נשימה ותנועה

פסיכותרפיסטית בשיטת יונג ומורה בכירה בשיטת Continuum. היא מלמדת ברחבי ארצות הברית, אירופה, יפן ודרום אמריקה.

יעל אשמן
יעל אשמן

התנועה נמצאת בכל. כאשר אין תנועה יש חידלון. כולנו שואפים לתנועה בחיינו ובעיקר בעיתות, ניגוד וקונפליקט או קריאה להתרחבות המיכל.

ofer negev- עיסוי רפואי
טיפול באנשים שלוקחים אחריות על בריאותם.

בוגר מכון וינגיט, מוסמך בתחומי עיסוי רפואי, עיסוי שוודי ועיסוי לנשים הרות/

שיטת עוצמת הרכות
רפואה אלטרנטיבית לגופנפש

גישה לחיים ושיטת טיפול בגוף ובנפש דרך שמחה והנאה, שפותחה ע"י ד"ר טובי בראונינג. נענוע עדין של הגוף בקצב פעימות לב העובר. הרגעה, איזון וריפוי טבעי, הקלה בכאבים, ניקוז רעלים, גילוי עצמי ושיפור מערכות יחסים במשפחה ובחברה

אביטל בר צורי
חדש ! קונטקט אימפרוביזציה ותנועה בצפון!

בתקופה זו אני בארה"ב ולכן אין מפגשים. סליחה! הזמנה לפגוש את הגוף, עם הגוף ודרך הגוף. שיעורי קונטקט אימפרוביזציה ותנועה בצפון בקיבוץ חנתון, 20:00, מתאים לכל הרמות.

רן ארבל - אוסטאופת DO
לגוף יש את היכולת הטבעית לרפא את עצמו

בוגר בית הספר לאוסטאופתיה (תואר D.O) במכללה האקדמית בוינגייט (5 שנים). חבר האיגוד המקצועי לאוסטאופתיה בישראל, חבר באיגוד לרפואת שלד שריר של ההסתדרות הרפואית בישראל, בוגר קורס דיקור יבש מתקדם בבי?ח רמב?ם ובוגר קורס מורים בכירים ליוגה בהנחיית אורית סן גופטה (תלת שנתי). ן מתמחה ברפואת כאב (אקוטי וכרוני), ברפואה שיקומית, בבעיות עמוד שדרה בפרט ומפרקים בכלל. כאבי צוואר וגב, מטפל גם בהפרעות נירולוגיות, כאבי ראש, בבעיות פנימיות (עיכול, נשימה, רביה, כלי דם), בבעיות אוטואמיוניות ובמחלות כרוניות שונות. מטפל בכל הגילאים כולל קשישים וילדים. כיום מטפל בקליניקה לרפואה אוסטאופתית. הקליניקה ממוקמת ברחוב זכריה 24 ק?ק, בצפון הישן, ת?א ומאפשרת מרחב עבודה נוח נעים ושקט.

יהושע שלן
רפואה סינית, שיאצו טרנסהילינג

טיפול בטרנסהילינג ורפואה סינית מ-1989- משלב הבנות מהרפואה החדשה של ד"ר המר בטיפול בסרטן. קורס שיאצו שנתי משולב באימונים שאמאניים מ-1991. תירגול שבועי של מעברים קסומים מהמסורת של קסטנדה.

בית ספר מגע למטפלי שיאצו
בית ספר ` מגע ` להכשרת מטפלי שיאצו

ביה"ס הותיק בארץ להכשרת מטפלי שיאצו קיים כבר 25 שנים. ייחודו בהתמחות בזן-שיאצו ובגישת לימוד כביפן, המשלבת לימודי תנועה.

ברימה שיעורים וסדנאות
התנועה והמגע של הברימה - חיבור לחיים

מטפלת ומדריכה מוסמכת מטעם מרכז הברימה בקליפורניה.12 שנה בברימה.מגדלת משפחה וגינה במכמורת

אלינור פז עיסוי רפואי תל אביב
שמירה על איזון בין גוף, תנועה ונפש.

מטפלת בעיסוי משנת 2009. מדריכת פילאטיס ומאמנת כושר לשעבר. כיום מטפלת בקליניקה בצפון ת"א: בספורטאים חובבנים, בסובלים מכאבים כרוניים, שיקום לאחר פציעה או ניתוח, תחזוקה שוטפת, הפגת מתחים ושמירה על אורח חיים בריא פיזית ונפשית.

נעמה סלנט
נעומה

חוקרת תנועת הגוף והשפעתה על הנפש. מלווה נשים בתהליכי צמיחה דרך עבודה תנועתית. מטפלת בתנועה באופן פרטני ובקבוצות (תואר שני MAAT)